1. Organizator
Organizatorem konkursu jest Samorząd Szkolny Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Sieteszy.
2. Cele konkursu
- rozwijanie wyobraźni,
- rozwijanie i promowanie talentów plastycznych,
- kształcenie umiejętności posługiwania się różnymi technikami artystycznymi,
- motywowanie uczniów do poszerzania wiedzy i umiejętności,
- rozwijanie zdolności manualnych
3. Tematyka
Zadaniem uczestnika jest stworzenie własnoręcznie bombki świątecznej, której podstawa może być ze styropianu lub z innego materiału.
4. Technika
Technika wykonania jest dowolna, preferowane jest użycie materiałów, które możemy znaleźć w domu i które będą łatwo dostępne.
5. Kategorie wiekowe
Prace będą oceniane w następujących kategoriach wiekowych:
- klasy 1-3,
- klasy 4-8
6. Terminy
- Zakończenie przyjmowania prac konkursowych do 04.01.2021 r.
- Ogłoszenie wyników konkursu: 26.01.2021 r.
- Wręczenie nagród odbędzie się po powrocie do szkoły.
7. Kryteria oceny:
a) estetyka pracy,
b) oryginalność,
c) stopień trudności,
d) jakość wykonania.
1. Każdy uczestnik może być autorem tylko jednej pracy konkursowej.
2. Praca konkursowa nie może być wcześniej nagrodzona, publikowana i nie może naruszać praw autorskich osób trzecich.
3. Przystąpienie uczestników do konkursu oznacza wyrażenie przez nich zgody na wykorzystanie ich nazwisk w akcjach informacyjnych, reklamowych i promocyjnych związanych z niniejszym konkursem. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji konkursu.
4. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z oświadczeniem, że wykorzystane do pracy zdjęcia i inne materiały nie naruszają praw autorskich.
5. Zdjęcia wykonanej pracy należy wysłać na poniższy adres e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Szanowni Rodzice,
informuję, że w dniach 25-26. listopada 2020 r. odbędą się obowiązkowe zebrania online
wg następującego harmonogramu :
25.11.2020 r., środa
klasa I – godz. 16:00,
klasa II – godz.16:30,
klasa III – godz.17:00,
klasa IV – godz. 17:30
26.11.2020 r., czwartek
klasa V – godz. 16:00,
klasa VI – godz.16:30,
klasa VII – godz.17:00,
klasa VIII – godz. 17:30
Wychowawcy tworzą spotkanie, Państwa dzieci logują się i Państwo uczestniczycie w zebraniu wyłącznie za pośrednictwem kont uczniów. Ze względów bezpieczeństwa przekazywanych informacji proszę, aby podczas połączenia mieli Państwo włączoną kamerę.
W trakcie spotkania Wychowawcy będą informować o bieżących sprawach, postępach w nauce i ewentualnych problemach.
Przypominam Państwu o możliwości udziału w konsultacjach z nauczycielami poszczególnych przedmiotów, pedagogiem i psychologiem wg harmonogramu konsultacji dostępnego na stronie szkoły. Kontakt z nauczycielem możliwy jest poprzez dziennik elektroniczny, e – mail lub telefonicznie pod nr 16 642 60 13 lub prywatnym nr telefonu nauczyciela udostępnionym za jego zgodą.