Kochani Uczniowie i Rodzice!!!

Przypominamy o dodatkowych dniach wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w bieżącym roku szkolnym:

12 czerwca ( piątek po święcie Bożego Ciała )

16,17,18 czerwca ( egzaminy ósmoklasisty )

22, 23 czerwca ( konferencja klasyfikacyjna i organizacja zakończenia roku szkolnego).

Informacja na temat zakończenia roku szkolnego 2019/2020
ze szczególnym harmonogramem odbioru świadectw poszczególnych klas będzie podana w innym terminie.

Z pozdrowieniami

dyr szkoły

Marta Seweryn-Wilk

 

 

 

Uwagi dotyczące uczestnictwa w konsultacjach

Konsultacje umożliwiają uczniom uzupełnienie i poprawę osiągnięć edukacyjnych, poprawę ocen oraz wyjaśnienie niezrozumiałych zagadnień
z realizowanych przedmiotów.

Nauczyciele poszczególnych przedmiotów przyjmują zgłoszenia uczniów chętnych do uczestniczenia w konsultacjach z wybranego przedmiotu. Zgłoszenia można dokonać poprzez wysłanie emaila, wiadomość na messengerze lub sms-em. Nauczyciel musi potwierdzić uczestnictwo w konsultacjach w danym dniu wybranym przez ucznia.
W przypadku braku miejsc, ustala inny termin i godzinę. W konsultacjach bierze udział maksymalnie 5 uczniów na jedno spotkanie. Przerwa między spotkaniami 15 min. Jeśli będzie więcej zainteresowanych uczniów zakres konsultacji zostanie poszerzony.

Uczniowie zobowiązani są do punktualnego przybycia na konsultację
i podporządkowania się wszelkim zasadom obowiązującym w szkole w okresie podwyższonego reżimu sanitarnego.

W celu uczestnictwa w konsultacjach uczniowie przynoszą DEKLARACJĘ
i OŚWIADCZENIE podpisane przez rodzica. Dokumenty te znajdują się jako załączniki 2,3. Ponadto uczniowie muszą być wyposażeni w maseczki na twarz i własne przybory piśmiennicze, zeszyty i podręczniki z danego przedmiotu.

 

Nauczyciel

Dzień

Przedmiot

Klasa

Godzina konsultacji

Sala lekcyjna

Alina Dudek

Czwartek

Przyroda
Technika
Technika
Technika

4
4
5
6

8.00-8.45
9.00-9.45
10.00-10.45
11.00-11.45

6

 

Dariusz Dudek

 

Poniedziałek

Muzyka

Plastyka

4,5,6,7
4,5

9.00-9.45
10.00-10.45

8

Czwartek

Wychowanie fizyczne

5,6,7,8

9.00-9.45

boisko

szkolne

Marzena Drapała

Poniedziałek

J. angielski

4

9:00 – 9:45 10.10-10.45

8

Wtorek J. angielski 6 9:00 – 11:45

Środa

J. angielski

7

9:00-……

Czwartek

J. angielski

8

9:00- 11:45

Piątek

J. angielski

5

9:00-……

Maria Kędzior

Środa

Historia

4-8

8:00 - 8:45

3

Magdalena Kościńska

Wtorek

Język polski

4

8.00-8.45

7

Katarzyna Kurpiel

Środa

biologia

8
7
6
5

8.00-8.45
9.00-9.45
10.00-10.45
11.00-11.45

6

Sylwester Makuch

czwartek

geografia
geografia

geografia

8
5,6

7

8-8,45

9.00-9.45
10.00-10.45

3

Ewa Nabo

Wtorek

Język niemiecki

7

8

8-8:45

8:50- 9:35

2

Anna Rosół

Środa

matematyka

8
8
4

9.00-9.45
10.10-10.45
11.00-11.45

1

Czwartek

matematyka

6
7
5

9.00-9.45
10.00-10.45
11.00-11.45.

1

 

Monika Rusinek

Wtorek

Chemia

8
7

8-8:45
8:45-9:30

6

Wojciech Szatkowski

Poniedziałek

Edukacja dla bezpieczeństwa

8

9:00 – 9:45

3

Informatyka

8

10:00 – 10:45

3

Piątek

Informatyka

6

9:00 – 9:45

3

7

10:00 – 10:45

3

Jolanta Telega

Wtorek

Język polski

8

9:00-9:45
10:00-10:45
11:00-11:45
12:00-12:45

4

Środa

Język polski

Plastyka

6

6,7

9:00-9:45
10:00 -10:45
11:00-11:45

4

Czwartek

Język polski

Język polski

5

7

9:00-9:45

10:00- 10:45

4

Małgorzata Więcław

Poniedziałek

fizyka

7

9:00 – 11:00

6

fizyka

8

11:00 – 13:00

6

Wtorek

informatyka

informatyka

5

6

9:00 – 9:45

10:00 – 10:45

3

3

Środa

konsultacje pedagogiczne

1 - 8

9:00 – 11:00

Salka pedagoga

 

 

Załącznik nr 2

DEKLARACJA RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO

Ja niżej podpisana/podpisany:

……………………………………………………………………………………………….

oświadczam, co następuje:

1. Zostałem/am poinformowany i zapoznałem/łam się z Procedurami zapewnienia bezpieczeństwa w okresie pandemii COVID-19 na terenie Szkoły Podstawowej
im.
Św. Jadwigi Królowej w Sieteszy

2. Zobowiązuję się do przestrzegania obowiązujących w/w Procedur bezpieczeństwa na terenie Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Sieteszy, przede wszystkim:

1) przyprowadzania do szkoły tylko i wyłącznie zdrowego dziecka, bez kataru, kaszlu, podwyższonej temperatury ciała,

2) natychmiastowego odebrania dziecka z placówki w razie wystąpienia jakichkolwiek oznak chorobowych, które wystąpiły w czasie pobytu w placówce.

3. Przyjmuję do wiadomości i wyrażam zgodę, iż w chwili widocznych oznak choroby
u mojego dziecka, a także jeżeli kontrolne sprawdzenie temperatury ciała wykaże wartości powyżej 37,0°C, w drodze jednostronnej decyzji dziecko nie zostanie w danym dniu przyjęte do placówki i będzie mogło do niej wrócić po ustaniu wszelkich objawów chorobowych, po okazaniu zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego jego stan zdrowia, umożliwiający ponowne przyjęcie.

4. Wyrażam zgodę na kontrolny pomiar temperatury ciała przez pracownika placówki
z użyciem bezdotykowego termometru. Przyjmuję do wiadomości, że placówka zaleca, aby regularnie monitorować temperaturę ciała i dokonywać jej sprawdzenia co najmniej dwa razy dziennie, min.:

1) przy wejściu i wyjściu dziecka z placówki,

2) w razie zaobserwowania u dziecka niepokojących objawów zdrowotnych,

5. Zobowiązuję się do poinformowania dyrektora placówki o wszelkich zmianach w sytuacji zdrowotnej odnośnie wirusa Covid-19 w moim najbliższym otoczeniu.

 

…………………………………                                       …………………………………

miejscowość, data                                                                                   podpis rodzica/opiekuna prawnego

Załącznik nr 3

OŚWIADCZENIE RODZICÓW/OPIEKUNÓW PRAWNYCH

( o stanie zdrowia dziecka)

Ja niżej podpisany/a:

…………………………………………………………………………………………………

( nazwisko i imię rodzica/opiekuna prawnego)

oświadczam, że:

  1. Moja córka/ mój syn:

…………………………………………………………………………………………

( nazwisko i imię dziecka)

nie miała/miał kontaktu z osobą zakażoną wirusem Covid-19 oraz nikt z członków najbliższej rodziny, otoczenia nie przebywa na kwarantannie, nie przejawia widocznych oznak choroby. Stan zdrowia dziecka jest dobry, syn/córka nie przejawia żadnych oznak chorobowych, np. podwyższona temperatura, katar, alergia, kaszel, biegunka, duszności, wysypka, bóle mięśni, ból gardła, utrata smaku czy węchu i inne nietypowe.

Jestem świadom/ świadoma pełnej odpowiedzialności za dobrowolne posłanie dziecka do szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Sieteszy w aktualnej sytuacji epidemicznej.

  1. Zostałam poinformowany/a o ryzyku, na jakie jest narażone zdrowie mojego dziecka
    i naszych rodzin tj.: mimo wprowadzonych w szkole obostrzeń sanitarnych
    i wdrożonych wszelkich środków ochronnych, zdaję sobie sprawę, że na terenie placówki może dojść do zakażenia COVID – 19.
  2. W przypadku wystąpienia zakażenia lub jego podejrzenia w szkole (nie tylko na jej terenie) rodzic dziecka zdaje sobie sprawę, iż zarówno jego rodzina, jak i najbliższe otoczenie zostanie skierowane na 14-dniową kwarantannę.
  3. W sytuacji wystąpienia zakażenia lub jego podejrzenia u dziecka, jego rodziców lub personelu, szkoła zostaje zamknięta do odwołania, a wszyscy przebywający w danej chwili na terenie placówki oraz ich rodziny i najbliższe otoczenie przechodzą kwarantannę.
  4. Dziecko nie jest / jest (niewłaściwe skreślić) uczulone na wszelkie środki dezynfekujące.
  5. W sytuacji zarażenia się mojego dziecka na terenie placówki nie będę wnosił skarg, zażaleń, pretensji do dyrektora Szkoły Podstawowej w Sieteszy oraz Organu Prowadzącego, będąc całkowicie świadom zagrożenia epidemicznego wynikającego z panującej obecnie pandemii.

 

…………………………………                                       …………………………………

miejscowość, data                                                                                  podpis rodzica/opiekuna prawnego

Poprawiony (piątek, 29 maja 2020 11:36)

 
Uczniowie i Rodzice!

Ważne!

Prosimy uczniów i rodziców o zapoznanie się z informacjami na stronie naszej szkoły.

Dotyczą one harmonogramu konsultacji dla uczniów kl VIII, działalności biblioteki szkolnej oraz informacji nt. Egzaminów ósmoklasisty.

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Sieteszy
w uzgodnieniu z organem prowadzącym, po przystosowaniu i zapewnieniu odpowiednich warunków związanych z bezpieczeństwem sanitarnym, zgodnych z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej, informuje, że od dnia:

  • 25 maja na terenie szkoły odbywać się będą zajęcia rewalidacyjne, korekcyjno-kompensacyjne, dydaktyczno- wyrównawcze oraz konsultacje dla uczniów klas ósmych ( za zgodą rodziców)
  • 1 czerwca odbywać się będą w/w zajęcia oraz konsultacje dla uczniów pozostałych klas ( za zgodą rodziców),  - harmonogram na stronie dostępny będzie w późniejszym terminie .

Więcej…

 
Aktualności dnia

Dzisiaj jest: Poniedziałek
20 Maja 2024
Imieniny obchodzą
Anastazy, Asteriusz, Bazyli, Bazylid,
Bazylis, Bernardyn, Bernardyna,
Bronimir, Iwo, Sawa, Teodor, Wiktoria

Do końca roku zostało 226 dni.
Zodiak: Byk
WAKACJE
ZA
-----------------------------
Gościmy
Naszą witrynę przegląda teraz 1 gość