W dniach 20 i 21 czerwca 2012 r. uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w dwudniowej wycieczce w Bieszczady pod opieką nauczycieli: Doroty Wójcik i Dariusza Dudek. Wycieczka dostarczyła wszystkim niezapomnianych wrażeń i pozwoliła poznać jeden z najpiękniejszych zakątków naszego kraju. W pierwszym dniu naszej wyprawy zwiedziliśmy Skansen w Sanoku. Tam wsłuchując się w słowa przewodnika, który niezwykle interesująco przekazał nam historię powstania Muzeum Budownictwa Ludowego  w Sanoku. Podziwialiśmy budownictwo drewniane  z okresu od XVII do XX wieku (XVII-wieczny kościół, dwie XVIII-wieczne cerkwie ,budynki użyteczności publicznej - szkoła wiejska).  Następnie udaliśmy się do miejscowości Zagórz, gdzie mogliśmy obejrzeć ciekawy kompleks skoczni narciarskich

„Zakucie”. Kolejnym punktem wycieczki była Komańcza. Tam w Schronisku PTTK  króciutko odpoczęliśmy i pod okiem doświadczonego przewodnika wyruszyliśmy do Klasztoru sióstr Nazaretanek, gdzie w latach 50 –tych był internowany   Prymas Polski Kardynał Stefan Wyszyński. Na pamiątkę tego faktu, utworzono w klasztorze Izbę Pamięci Kardynała, w której zgromadzono wiele pamiątek związanych z jego obecnością w tym miejscu. Następnie idąc szlakiem ścieżek dydaktyczno - przyrodniczych podziwialiśmy piękny i bogaty krajobraz, gromadząc informacje na temat fauny i flory lasów bieszczadzkich. Wieczorem wróciliśmy do schroniska na zasłużony odpoczynek i obiadokolację. Drugi dzień wycieczki rozpoczęliśmy śniadaniem i kolejną wędrówką po uroczych zakątkach Komańczy, spacerowaliśmy doliną nieistniejącej wsi Jawornik, odkrywając jej uroki i   piękno. W czasie wycieczki mogliśmy posłuchać ciekawego wykładu przewodnika o niebezpiecznej pracy ratowników górskich w Bieszczadach. Po obiedzie mogliśmy zachwycać się widokiem Zalewu Solińskiego, otoczonego zielonymi wzniesieniami i przejrzystą wodą. Była to dla nas pasjonująca lekcja przyrody. Na koniec udaliśmy się do McDonaldsa w Sanoku, gdzie zjedliśmy smaczne smakołyki w zestawach.
W miłej i radosnej atmosferze wróciliśmy do swoich domów w Sieteszy!